söndag 27 september 2015

Favoriter på Youtube

Jag har några favoritpysslare på youtube. Jag tänkte att jag skulle länka dem här nedan så att ni kan titta på dem :)

ReadyFor DIY
Nyupptäckt pysslare som gör mycket enkla och fina saker. 


En favorit jag tittat på i ca 2 år. Gör också mycket enkla saker. Även de som inte har mycket mer än lite papper och tejp kan göra fina saker.

Lite dyrare och svårare saker (oftast). Just nu verkar de nästan bara göra man vs pin videos, men de har mycket pyssel i alla fall! Har inte testat mycket av deras kreationer men de är roliga att titta på i alla fall!



Dessa Do it, Gurl- videos är superbra! Mina favoriter tror jag. Det står mellan dem och DazzleDIY. Jamie är superbra på att instruera, sakerna hon gör är smarta, ganska enkla och roliga :)
På kanalen finns dock också fakta-videos om kroppen, riktat till unga tjejer men det gör inte så mycket :)




Han gör coola och ganska simpla saker. Även experiment ibland, och det är häftigt :)


Nyupptäckt som gör roliga saker. Inte min absoluta favorit men hon är duktig :)


Denna tjej, som jag tror är från Norge, gör också fina pyssel, fastän hennes youtube-kanal också innehåller mycket annat. 



Om du som läser har något tips på en pyssel-youtuber så länka i kommenterarerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar